همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

پدیده بلوری زاده

 

  درسال1353درتهران متولدشد ودارای مدرک کارشناسی ارشدتربیت بدنی وعلوم ورزشی است.وی دررشته شناووالیبال نیزفعالیت داشته وازسال 67 به رشته دوومیدانی روی آورده است .درسال 71 به عضویت تیم ملی دوومیدانی ودرسال 72 به عضویت تیم ملی والیبال درآمد.وی بعنوان ورزشکار برگزیده زن درسال 1382 ویکی ازده ورزشکار برترکشوردرسال1380 معرفی شد. خانم بلوری زاده زیرنظرمربیان خودخانم هاشادپور،آقا محمدی،امین،اصانلوودردوومیدانی سپنچی،نامدار،فتحی،صدیقی ویادآور به تمرین پرداخت و با تشویق های مادرش موفق به کسب مدالهایی درعرصه بین المللی گردید.

مقام های اودرسطوح جهانی والیبال

- مقام دوم اولین دوره مسابقات دانشجویان کشورهای اسلامی 1993

- مقام دوم دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی  1997

- مقام دوم سومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی 2001

مقام های اودرسطوح جهانی دررشته دوومیدانی:

-مقام سوم 200* 4 متر امدادی – اولین دوره مسابقات کشورهای اسلامی 1993

- مقام قهرمانی در ماده پنجگانه – دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی 1997

- مقام قهرمانی در ماده پنجگانه – سومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی 2001

- مقام قهرمانی درماده 60 مانع – سومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی 2001

-مقام قهرمانی در ماده پرش ارتفاع – سومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی 2001

-مقام دوم در ماده پنجگانه – اولین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی در ومیدانی آسیا 2003

-مقام سوم در ماده 60 متر مانع – اولین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی دوومیدانی آسیا 2003


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:59---26 دی 1391
خانم بلوری زاده این ترم استادم بودند، اگر از افتخاراتشون این قدر می دونستم سر کلاس طور دیگه ای رفتار می کردم!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی